Ankara Rinoplasti

Ankara Rinoplasti
Ankara rinoplasti ameliyatı olmayı düşünüyorsanız, mutlaka kliniğimize bekleriz. Her ameliyatın kendine has bir zorluğu vardır. Bu zorlukları en iyi şekilde yönetebilecek olan kişiler bu alanda uzman olan doktorlardır.

Bu açıdan doktor seçimlerinize dikkat etmelisiniz. Ankara içerisinde rinoplasti alanında en iyisi olduğumuzu söyleyebiliriz. Bugüne kadar tüm hastalarımızı istediği burun şekline kavuşturduk. Sizlerde bizlerin engin tecrübelerine dayanarak ömür boyu istediğiniz buruna kavuşabilirsiniz.

Rinoplasti ameliyatının amacı sizlerin yüz yapısına yakışacak ve uyumlu olacak burnu ortaya çıkarmaktır. Burada ameliyatı etkileyen en önemli faktör burun derinizin kalınlığıdır. İnce cilt yapısına sahip hastalarda ameliyat sonrası kolay geçer. Fakat kalın cilt yapısına sahip hastalarımızın ameliyat sonrası biraz daha zorlayıcı geçer. Bunun sebebi ise cildinizin burnunuzun yeni yapısına alışmasıdır.

Rinoplasti Kimlere Yapılır?

Rinoplasti ameliyatından önce anestezi doktorları bir kontrol gerçekleştirir. Burada sizlerin cerrahi müdahale için anesteziye karşı bir alerjiniz olup olmadığı tespit edilir. Aynı zamanda kan değerlerinizde oldukça önemlidir. 18 yaşını doldurmak oldukça önemlidir. Hastalarımızın 18 yaşından önce ameliyat olmasını önermemekteyiz. Bunun sebebi ise kemik gelişiminin devam etmesidir.  Rinoplasti işlemi bu gibi durumlarda yapılır;

• Burun yapısında rahatsız edici şekil bozuklukları
  • Travmanın neden olduğu şekil bozuklukları
  • Burun duvarında rastlanan gelişmiş şekil bozukluğu
  • Estetik açıdan istenilen görüntüye ulaşmak

Rinoplasti Ameliyatı Öncesi

Rinoplasti ameliyatından önce 15 gün boyunca sigara içen hastalar mutlaka sigarayı bırakmalıdır. Sigara tüketiminin durdurulması ile akciğerlerin ameliyat sırasında uygulanan genel anesteziden etkilenmemesi ve ameliyatın neden olduğu yaraların iyileşmesi sağlanır.

Burun estetiği olmak isteyen hastalarımız burun ameliyatından 15 gün önce ve 15 gün sonra kan sulandırıcı ilaç kesinlikle kullanmamalıdır. Böylelikle ameliyat sırasında oluşabilecek kan kaybını önlemek ve ameliyat sonrası oluşabilecek kanamalara karşı önlem alınmış olur. Aksi taktirde kanamanız artacaktır.

Rinoplasti ameliyatından bir gün önce en az 6 saat aç kalmanız gerekir. Bu bilgilendirme ameliyat tarihinize yakın bir süre içerisinde tarafınıza tekrardan verilecektir. Grip enfeksiyonu yaşayan hastalar ameliyattan önce bunu doktora mutlaka söylemelidir.

Kesinlikle ameliyatım ertelenir diye gizleme durumu içerisine girmeyin. Eğer gizlerseniz burnunuzun iç yapısında daha kötü sonuçlar meydana gelecektir. Bunun ile birlikte Adet gören kadınlar için ameliyatı ertelemeye gerek yoktur. Sadece doktora bu konuda bilgi verilmelidir. Detaylı tüm bilgiler için Google üzerinden sitemize ulaşabilirsiniz. Kliniğimize mutlaka bekleriz.