Ankara Sinüzit

Ankara sinüzit operasyonu oldukça önemlidir. Ankara bölgesi üzerinde sinüzit ameliyatlarınızı uzman bir şekilde gerçekleştirmekteyiz. Bu ameliyatları yapan doktorun uzmanlığı oldukça önemlidir. Tüm uzmanlığımız ile tüm hastalarımızın bu problemini çözdük. Sizlerde sinüzitinizden kurtulmak istiyorsanız, Google aracını kullanarak sitemize ulaşabilirsiniz. İletişim bilgilerimizden bizlere ulaşabilirsiniz.

Eğer sinüzit probleminiz İlaç tedavisi ile çözülmediyse veya sinüsler kronikleşirse, bu hastalarımız için her bakımdan olumsuz olacaktır. Sinüzit ameliyatları ile kronik sinüzitiniz tedavi edilir. Böylece hastamız rahat bir şekilde normal hayatına döner.

Sinüzit için cerrahi girişim riskli bir operasyondur. Sizlerinde tahmin ettiği üzere ameliyatların her türlüsü risk barındırır. Bu açıdan alanında uzman ve deneyimli bir doktor bulmak son derce önemli bir hal alır.

Hastamıza yapılan sinüzit ameliyatından sonra çeşitli dış etkilerden korumak gerekmektedir. Aksi takdirde sinüs probleminin artması ihtimali vardır. Burada yapılacak sinüzitin cerrahi tedavisi birçok sorunun ortadan kalkmasına neden olacaktır.

Sinüzit Nedir?

Sinüzit burun kısmındaki havayı nemlendirmeye ve ısıtmaya yardımcı olur. İnsan anatomisinde burun boşluğunun etrafına ve yüz kemikleri kısmında sinüsler bulunur. Sinüsler sayesinde vücuda giren hava çok daha sağlıklı olmaktadır.

Bunun dışında sinüsler sizi çeşitli enfeksiyon risklerinden korur. Maksiller sinüsler, etmoidler, sfenoid sinüsler ve frontal sinüsler enfekte olabilir ve bazı dış etkenlere bağlı sorunlar yaşayabilir. Burun boşluğunun etrafındaki sinüslerde bir enfeksiyon meydana gelirse, geçici veya kalıcı sinüzit oluşur.

Geçici sinüs hastalığı akut olarak adlandırılırken, sorun düzelmezse ve 3 aydan fazla sürerse kronik sinüzite dönüşür. İlk aşamada hastalık teşhis edilirse sinüzit için ilaç tedavisi yapılır. Sorun çözülmezse ameliyat işlemi gerçekleşir. Genel olarak sinüzit 5 farklı başlık altında incelenir. Bu beş başlık ise şöyledir;

• Akut sinüzit,
  • Kronik sinüzit,
  • Subakut sinüzit,
  • Rekürren (Tekrarlayan) sinüzit
  • Kronik sinüzitin akut alevlenmesi

Sinüzit Ameliyatı Riskli Mi?

Sinüzit ameliyatı diğer ameliyatlarında da olduğu üzere bazı riskleri barındırır. Fakat bu risklerin nasıl yönetilmesi gerektiğini uzman doktorlar bilir. Bu sebepten dolayı söz konusu olan riskler herhangi bir sorun yaşatmaz. Bu açıdan doktor seçimine dikkat etmeniz gerekir.