Burun Dolgusu 2022

Burun Dolgusu İle Burun Düzelir Mi
Burun dolgusu 2022 yılı içerisinde de oldukça popüler olmayı başaran ameliyatsız işlemlerden biridir. Günümüzde yeni teknolojilerin geliştirilmesi cerrahi olmayan girişimleri ön plana çıkarmıştır. Bunların arasında en çok kullanılanlarından biri cerrahi olmayan burun dolgularıdır.

Burun dolgusu; klasik yüz dolgusunda kullanılan dolgu maddeleri ile gerçekleştirilir. Ameliyatsız bir şekilde burnun daha güzel bir görüntü içerisine getirilmesi sağlanması amacı ile gerçekleştirilir. Dolguların uygulanması neticesi ile burun kemeri, burunda meydana gelmiş olan eğrilikler gibi küçük deformiteleri düzeltilir. Aynı zamanda hastaların en çok istediği burun ucu kaldırma işlemi de yapılabilmektedir.

Burun Dolgusu Hastaya Nasıl Uygulanır?

Burun dolgusu ağrısız ve acısız bir işlemdir. İşlemden önce burunda işlem yapılacak olan bölgeye lokal anestezi etkili bir krem uygulanır ve dezenfekte edilir. Bu aşamalardan sonra 15-20 dakika boyunca anestezinin etki göstermesi beklenir.

Buruna uygulanacak olan bölgelerde dolgu malzemesi uygun dozlarda deri altına enjekte edilir. Böylece burun ucu kaldırılabilir, burun kemeri veya burun eğriliği giderilebilir. İşlem ortalama 15-30 dakika sürer.

Burun dolgusunun en büyük avantajlarından biri dolgunun etkisinin hemen gerçekleşmesi ve işlemden hemen sonra burnun normale dönmesidir. Burun dolgu seansının gerçekleşmesinden tam 3 gün sonra topikal antibiyotik tedavisi doktor tarafından önerilir.

Burun Dolgusu Kimlere Uygulanır?

Burunda yapısal olarak var olan eğriliklere sahip olan kişiler burun dolgusu işlemine başvurabilir. Burun kökünde çökme olan, yapısal veya mimik yaparken (gülme, yemek yeme sırasında ağız hareketi vb.) burun ucunda düşme yaşayan kişiler tarafından bu uygulamaya başvurulabilmektedir. Burun dolgusu işlemi yaş sınırı ise 18 yaş için idealdir. Fakat aile izni ile 18 yaşından küçük kişilere de uygulanabilir. Burun dolgusu yaptırmak isteyen hastalarımız Google ile sitemize, ardından iletişim bilgilerimizden bizlere ulaşarak randevularını oluşturabilirler.

Burun Dolgusunun Yapılması Yasak Olan Kişiler

• Hamile olan veya hamilelik şüphesi olan kişiler olmak ile birlikte, hala emzirme durumu olan annelerin burun dolgu işlemi yapması kesinlikle yasaktır.
  • Kanama riskini arttıran hastalığa sahip olan kişilere burun dolgusu yapılmamaktadır.
  • Aktif otoimmun hastalığına sahip olan hastalarımıza ne yazık ki burun dolgusu işlemini yapamamaktayız.
  • Aktif herpes virüs enfeksiyonu geçiren hastalar için burun dolgu işlemi uygun değildir.
  • Devamlı uçuk geçiren hastalar bu durumu doktoralarına bildirmelidir. Bu durumu yaşayan hastalara işlem sırasında önlem alınır.
  • Dolgu maddesine karşı duyarlılığı mevcut olan kişilere bu işlemler gerçekleştirilemez.